Болгарія

Італія

Туреччина

Єгипет очима здивованої мандрівниці

Геть теплий одяг - жарко і здорово!

Кілька років тому нам із чоловіком вдалося побувати в цій незабутній країні вічного літа. Ми вирушили туди пізно восени, наприкінці листопада. Вийшовши з літака в аеропорту міста Шарм-ель-Шейх ми потрапили прямо в літо! Ура! Геть теплий одяг - жарко і здорово! Це був перший шок – температура повітря +25, а води +21. Навіть важко було повірити, здавалося, нам це сниться.
Єгипет

Приїхали в готель, розташувалися і пішли обідати в ресторан. Так, їдалень там немає. Милий і дбайливий персонал, говорять ламаною російською і пристойною англійською. Велика кількість пропонованих страв відразу ж змушує очі розбігатися і важко щось вибрати. Дуже хочеться з'їсти буквально все й одразу! Перші день-два відпочиваючі з пострадянських країн від'їдаються, а потім стають спокійнішими.

Червоне море – це справжній клондайк для дайверів

Потім побігли на море, на пляж. Червоне море - це справжній клондайк для дайверів . Пирнають усі, навіть діти , бо такої невимовної краси світу підводного не побачити більше ніде у світі! Секрет у тому, що морське дно світле, кам'янисте і добре відбиває світло. Вода настільки чиста і прозора, що забуваєш про неї, коли пірнаєш, риби всіляких форм, квітів та відтінків ніби ширяють, а не плавають. Вони дуже яскраві – це ознака отруйності, тому чіпати їх не можна. Надріз невеликий, але він тоді сильно злякався, і ми теж.

Єгипет

Червоне море

Екскурсії там пропонують різні, але так як на піраміди їздять всі, то ми вибрали морську прогулянку на катері зі скляним дном і поїздку в морський заповідник Рас Мухаммед. Морська прогулянка з екскурсоводом тривала близько години, дозволяли фотографувати. Цікаво і цікаво, адже назви риб і коралів ще не про що не говорять, а тут розповідали такі цікаві речі, що час пролетів неймовірно швидко. У заповідник їхали кілька годин, але нам не давав нудьгувати екскурсовод. Розповідав нам про цікаві звичаї своєї країни. Попередив, якщо ми потрапимо на базар, то з усіма продавцями треба обов'язково торгуватися, інакше вони дуже ображаються та сприймають вашу згоду з ціною як особисту образу. Вдаючи, що це для вас занадто дорого (а ціни спочатку завищені як мінімум в 1,5 рази), йдіть. Тоді вас обов'язково покличуть або наздоженуть і торгуватимуться з вами. Мій особистий рекорд: я так купувала тарілочку-чеканку, мене повертали 7 разів, у результаті я збила ціну у 2,5 рази.

Єгипет Червоне море

Поїздка до морського заповідника Рас Мухаммед

Отже, ми доїхали і побачили вхід. величезні брили з каменю, розташовані химерним чином. Це більше нагадувало каміння у пустелі – а де ж сам морський заповідник? Нас везли далі. Показали озеро молодості з неймовірно холодною водою (купатися наважилися лише найхоробріші), навіть помочити ноги було неприємно. Потім було озеро з опрісненою водою - там ростуть чагарники, коріння яких навчилося фільтрувати солону воду. Перелітні птахи зупиняються тут на водопій.

Нарешті ми доїхали до узбережжя, скелі та море. Спершу вилізли на невелику скелю по прорубаній стежці. вийшли на майданчик, який є найпівденнішою точкою материка. Огляд просто чудовий! Море захоплює і заворожує своєю чистотою та первозданністю. Спустилися вниз, нам дозволили скупатися, але відразу ж попросили не знімати гумових шльопанців. Нас це здивувало, але потім ми зрозуміли. адже це для нашої безпеки дно кам'янисте, нерівне, багато нерівностей, гострих каменів, можна наступити і поранитися. Ось чому на пляжах готелів є спеціальні понтони, щоб люди купалися на глибині і не ходили ногами по дну. Час пролетів птахом і так не хотілося повертатися з прекрасного літа холодної зими. Коли ми прилетіли до Києва 2 грудня, випав перший сніг, а наші думки були ще там, у далекому та теплому Єгипті.